 |
|
Autor |
Wiadomość |
lamparcica
Dołączył: 01 Lip 2005
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Zagrodno
|
Wysłany:
Pią 21:27, 01 Lip 2005 |
 |
Więc tutaj co nieco o strzelaniuw grze ET
***Podczas kucania rozrzut pocisków z broni zmniejsza sie dokladnie dwa razy (celnosc rosnie dwa razy). Podczas skakania rozrzut z broni zwieksza sie dwa razy. Rozrzut nie dotyczy snajperki, pancerfausta i flamethrowera.
Rozrzut nie zwieksza sie podczas strafeowania, ale zwieksza sie podczas ruchu myszka (Czym wiecej i dluzej skrecamy myszka tym rozrzut jest wiekszy).
Dodatkowo rozrzut jest zalezny od czasu trwania ostrzalu – czym dluzej strzelamy ciagla seria tym nasze pociski sa coraz bardziej niecelne.
Jak z tego wynika najlepsze rezultaty uzyskuje sie, kiedy strzelamy do przeciwnika idacego do nas wzdluz linii prostej, kiedy nie musimy ruszac myszka. Dlatego podczas ucieczki pod ogniem przeciwnika starajmy sie nie robic tego w linii prostej.
Medyk nie powinien podchodzic do cial wzdluz linii ostrzalu tylko z boku. Czesto w takich sytuacjach zostaje odrzucony wroga seria od ciala kolegi na kilkadziesiat centymetrów, co uniemozliwia mu skuteczne wbicie strzykawki. Ewentualnie bierze poprawke na mozliwy odrzut.
Podczas walki na krótki dystans starajmy sie jak najmniej ruszac myszka a wiecej obrotu nadrabiac stafe-owaniem.
Aktualna wielkosc rozrzutu pocisków jest pokazywana przez wielkosc celownika – Czym celownik wiekszy tym wiekszy rozrzut.
Zwiekszanie rozrzutu podczas ruchu myszka jak i podczas dlugiego ciaglego strzelania nie dotyczy sytuacji, kiedy kucamy (wyjatek venom).
Kiedy musisz przeladowac podczas walki na krótki dystans staraj sie na chwile za cos schowac lub skacz jednoczesnie strafe-ujac.
Przy strzelaniu z kucania staraj sie tez strafe-owac. Wydaje sie to oczywiste, ale sporo osób o tym zapomina.
Tak samo sporo Lt ginie od snajperskiej kuli, kiedy patrza przez lornetke. Przeciez patrzac przez lornetke tez mozna strafe-owac, ruszac sie powaznie utrudniajac w ten sposób zycie wrogim snajperom.
Generalnie staraj sie (o ile to mozliwe) strzelac rzadziej, ale za to czesciej w glowe. Staraj sie równiez strzelac krótkimi przerywanymi seriami (jest wtedy mniejszy rozrzut). Oczywisci na krótkie dystanse strzelamy ciagla seria, gdyz nawet przy duzym rozrzucie nasze pociski z bliska trafiaja przeciwnika.
Jesli widzisz, ze przeciwnik dostal 1-2 celne kulki w glowe to nie staraj sie juz specjalnie strzelac w glowe, tylko dobijaj go strzalami w korpus.
Pamietaj, ze pancerfaust ma bardzo duze pole razenia, dlatego nie staraj sie trafic w przeciwnika, ale w podloge na której stoi. Jesli to nie jest mozliwe to strzelaj równiez w sciany, sufit.
***********************************
A teraz Kilka Slow o Wolfenstein Enemy Territory
Wolfenstein Enemy Territory jest to nowa czesc znanej juz gry Return To Castle Wolfenstein i Wolfenstein 3D gra oparta na silniku Quake III Arena engine ten daje wiele mozliwosci jakich nigdy wczesniej niebylo. Wolfenstein jest gra skillowa ale tez taktyczna, gracze zmagaja sie na serwerach nietylko z najlepszymi strzelcami ale rowniez z Medykami , Inzynierami czy tez porucznikami. Gra jest bardzo ciekawa i wymaga od graczy myslenia, najwiekszym plusem gry jest to ze tworcy gry postanowili wydac gre calkowicie za darmo mozna ja sciagnac na kazdej oficjalnej stronie o Enemy Territory gra ta została ogłoszone przez serwis
[link widoczny dla zalogowanych] jako najlepszy multiplayer roku.
Wymagania Sprzetowe :
Sprzętowy akcelerator grafiki 3D z 16 MB pamięci VRAM w 100% kompatybilny z OpenGl*
Procesor Pentium II 400 Mhz lub Athlon
System Windows 95 OSR2/98/Me/2000/Nt 4.0 (SP6)/XP
128 MB pamięci RAM
800 Mb wolnego miejsca na nieskompresowanym dysku twardym + dodatkowo 300 MB na plik wymiany Windows
Komputer musi być w 100% kompatybilny z Windows i posiadaćzainstalowane najnowsze 32-bitowe sterowniki do wszystkich urządzeń typu: napęd CD-ROM, karty graficzne i dĽwiękowe oraz urządzenia sterujące.
DirectX 8.0 a (załączony)
Karta dĽwiękowa i sterowniki w 100% kompatybilne z DirectX
Mysz, klawaitura i sterowniki do nich w 100% kompatybilne z Windows
napęd CD-ROM 4X ( 600KB/sec. stałego transferu danych
Wymagania dla trybu wieloosobowego
Gra przez Internet ( TCP/IP) i LAN (TCP/IP, IPX)
gra w internecie przez modem wymaga modemu o prędko¶ci min. 56 Kbps w 100% kompatybilnego z Windows
*- Wymagany akcelerator grafiki 3D w 100% kompatybilny z OpenGl. ET używa OpenGl do sprzętowej obsługi grafiki 3D. ET zostało przetestowane na wielu lecz nie wszystkich popularnych kartach graficznych stosujących procesory grafiki przedstawione poniżej:
3dfx Voodoo3 lub nowsze
aTI Rage 128/128 Pro i ATI Radeon
Matrox G400
nVIDIA Riva TNT i TNT 2
wszystkie nVIDIA GeForce
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |